Väntar på bussen!

Goddag pals 😊 står och väntar på bussen från gymmet just nu. Wow, gick riktigt bra idag ett + var ju att det nästan var tomt på gymmet, älskar det! 😃 Har blivit starkare i både armar, ben, mage och rygg 😱 vart as förvånad, speciellt armarna haha! Kan det bero på stången mellan min dörr som jag alltid orkar häva mig upp hela EN gång.... 😳 Men det var sweet i alla fall! När jag kommer hem ska jag duscha och luncha och sen planerar jag att sitta ute på baksidan! 💓 Puss hörs! Btw får ni en fin.. bild på min frukost idag. Jag funderar även på att bli vegetarian då jag ändå varit det halvt halva mitt liv. 😆 Men jobbigt är det att inte kunna äta tacos 😩😓 det är det ända som tar emot haha! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback