Väntar och väntar 😋

Heeej! Sitter just nu och väntar på att alicia ska bli klar.. 😆 Kan berätta lite om igår medans, vid 1 var jag barnvakt till klockan 5. Vid halv 7 åkte vi till gymmet och var med på ett zumbapass! 😃 Det var helt okej kul. Sen när jag kom hem började jag senare mot kvällen vid 10 må dåligt så jag trodde jag hade magsjukan.. Gissa varför? 😱 Men sen när jag vaknade imorse mådde jag prima ballerina! Så det var nog bara pga träningen hehe. Eftersom vi gymmat tre dagar irad och det är jag väl ovan med? I alla fall, har ni sett att mitt hår är ljusare på bilden? Det är för att jag försökt få ur toningen. Det man gör är att blanda schampo med bakpulver och har i håret tills det torkar. 😄😉 funkar helt ok! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback