Doftljus

Hej kompisar!! :D Efter skolan idag åkte jag som sagt till stan, var först där med lisa ett tag. Sedan träffade jag Lovisa äntligen!! Kändes som det var jätte länge sedan vi sågs sist, men var ju faktiskt i slutet av sommaren. ^^ Vi hade jätte trevligt, Lovisa fick äran att knäcka ett ägg på en killes huvud... (?) Men vi gick runt till massa affärer, bland annat till panduro där jag köpte två jätte söta berlocker som jag har på min nyckelknippa!! :D Vi besökte också lagerhaus där jag köpte 4 par doftljus som luktar underbart! 

Sen fikade vi också på waynes, smarrigt! ;) 
 
Just nu "planerar" jag helgen lol, nejmen ska först åka med mamma och köpa presents till pappa, sen ska jag träffa Fedde och på söndag ska jag vara med rosa och sen kl fem har jag ett "möte" haha nu blir jag riktig business woman.. not. ;) Ha det bra kompisar, vi hörs :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback