Breaking dawn


Haha lol, sa ju tidigare att jag skulle kolla på 21 jump street, men istället kollade jag på breaking dawn med mami. Haha alltså den är så jobbig!! Den är liksom seg och hemsk att kolla på. :( Den är liksom... deep, typ. 
Alltså jag är ju värsta kissie fanet, alltså folk är så jobbiga som går emot henne och inte tror på henne att t.ex. hennes botar är fake.. SÅ JOBBIGA!!!!!!! Hihi så jag kommenterade någons kommentar till kissie som var negativ, haha den kommentaren har 8 likes HIHI. Jag känner mig jätte klyftig. Visst är jag?! ;) Jaja, just nu lyssnar jag på musik och jag vet inte.. vad ska jag göra nu? Jag kanske borde gå och lägga mig för en huvudvärk (smyger sig försktigt<-gay) på mig.. Eller så kanske jag hittar på något annat skoj att göra. Jag har i alla fall en rolig dag imorgon att se fram emot hihih. :D Vi höreees kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback