Idagerzzz

Hejhejhejhej!! Efter skolan idag, skulle jag egentligen till vällingby haha behövde gå till specsavers igen med mitt legg... ^^ Men jag gör det imorgon istället eftersom jag har hela dagen på mig då jag slutar halv 11!! :D Juste vi hade idrott idag och det tycker jag såklart alltid är lika roligt faaaaaaast innebandy är inte det roligaste, bollen är så hiiiimla läskig. Jaja, var precis med alicia. Vi tog lite bussar och åkte korta bitar bara för det var kallt ute, sen standard köpte vi godis också höhöhihihiheheheh. Jaja jag ska snart duscha sen ska jag, sen ska jag.. ajg vet inte.. Btw såg jag Hart of Dixie idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Första avsnittet på säsong tvåå åh efterlängtat. ^^ krmizzzzzzz :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback