andra dagen på lovet hihi

Tjännatjänna! Andra dagen på lovet wiiho. Så idag har jag gjort något från det ovanliga typ..... imorse vid 11 klippte jag i alla fall håret, bara topparna dårå :) Sen kom jag hem, så kom alicia till mig och vi började färga mitt hår!!!!!! ;D Jag hade ju blont, men fula utväxter här och var. Nej, men mitt underhår var också brunt så ville få hela håret jämnt och fint i blont. Och det blev toppenbra! Typ samma nyans som mitt innan blonda bara att nu är hela håret blont :D Sedan begav vi oss till gymmet och köttade YAOOO!! Vart mest kondition och ben idag men eftersom vi körde en liten spontanare till gymmet fick det bli så. 20 minuter stretch på det hihi! Senare ska vi belöna oss med godis och TJILLA höhöh. Vi hörs palzterzzzzzzzzz:* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback