Lalalla


Hahah! Snygga bilder va? ;) Sara fotade dem här om dagen när vi skulle filma in våran engelska film.. Charmigt värre. Men kände att jag inte hade någon annan bild att visa. Ser dessutom ut som jag står och sover på bilden! Heheheh. ;) Såååå, kom nyligen hem, eller nej skoja! Slutade klockan 2 efter att ha haft nationella prov i labb på NO. Gick sådär, heheh! Kan inte sånt där :$ Nu snart, snart ska jag plugga NO. Men tänkte att det får vänta till senare, eftersom egentligen skulle jag och alicia köra zumba ikväll men det blir antagligen inget eftersom alicia inte mår så bra! :/ Tror jag smittat henne :$$$$ Juste, sen städade jag mitt rum lite när jag kom hem också. Eller, tog upp allt från golvet osv. (((((HAR HAFT PÅ MIG JEANS I TVÅ HELA DAGAR!!!)))) <<< Ovanligt. :) Kramar ♥

Kommentarer
Alicia säger:

Omg har du haft jeans?!?! :D hihi jaa smittare :((

2012-03-29 | 15:58:59
Bloggadress: http://inourfootsteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback