-

( HIHIHI HKOLLA SÖTA SALLY) ♥
Hello! Idag var jag och alicia och tittade på filmen hunger spelen/ hunger games. Den var riktigt bra faktiskt. :)
Sedan hände ju en liten olycka... Vill inte ens prata om det, usch!!!! Blir så ledsen. Hahah ne, men alltså. Överdrev lite där dårå.
Men såhär låg det till.... Stängde inte min cola ordentligt när bion var slut, la i den i min söta väska jag nyligen la upp en bild på (den ljus rosa). Sen när jag ska öppna väskan är det värsta swimingpoolen där i! Så jag hoppade i och badade :) Nej, fy. Fick ta ut allt ur väskan, mina pengar för blöta samt min plånbok (!!) Så fick vänta upp och ned på väskan och hälla ut allt samt slängde jag allt annat som låg där i.... Och nu har jag vänt ut och in på väskan så får se hur det bli med den :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback