Onsdag

 Hejhej! :) Idag vaknade jag hos Alicia, och eftersom hon fortfarande jobbar så åkte jag hem samtidigt som hon åkte iväg. Behövde ändå vara hemma tidigt eftersom vi skulle iväg på begravning. Det var en jätte fin begravning men samtidigt väldigt sorligt.. :( Vi fikade efter och sedan åkte vi hem. 
När vi kom hem bestämde jag och min storebror oss för att åka till netonnet för att köpa ett par hörlurar till mig som ni ser på bilden ovan! Jätte söta, testar dem nu och ljudet är grymt. Tänkte ha dem på flyget då jag inte har några andra, bara mina feta razer "gamer" hörlurar. Haha! Använder dock dem bara till att lyssna på musik med eftersom jag tycker att basen är bra. :) Sen ville jag bestämt köpa ett skal till min storebror så han fick välja fritt vad han ville ha för skal till sin mobil, ibland är jag bra generös haha! ;)
Här om dagen fann jag dessa söta vykort som jag ska sätta upp i mitt rum  några söta tavlor! Då jag tyckte dem passar jätte bra till mina ljusa pastell färger jag har i mitt rum! :D Får se när jag orkar, hehe. Kram! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback