Hart of Dixie och resten av veckan

Hejsan! Igår berättade jag ju att jag började kolla på "Hart of Dixie". Det är en serie som handlar om en tjej (hon i mitten) Som i hela sitt liv velat bli kirurg tror jag haha! Något inom sjukhus i alla fall. Av sin "pappa" har hon lärt sig att man endast ska tänka på kirurgin för att bli en bra kirurg och inte på själva människan. Hon bor i New York och vill verkligen ha ett stipendium. Men får det inte pga. att hon måste bemöta människor bättre. Hon flytter till Alabama där hon blivit erbjuden jobb för länge sedan. Till sin förvåning har hon fått......... BAMBAMBAM!! Det får du lista ut själv. ;)
 
Ja, så detta låg jag och kollade på igår kväll. Hann se tre avsnitt men sedan behövde jag fjärde. Jag funderar på om jag ska titta på det snart. Men först ska jag packa klart. Jag vet heller inte om jag hinner se det senare, ska kanske gymma med Alicia. Men gör vi inte det, kommer jag heller inte hinna eftersom jag ska sova över hos henne! :D 
Här är en charmig bild på mig och Alicia! :) Så vi får es om det blir av att träna eller om vi bara ses ikväll. Imorgon har jag i alla fall också fullt upp. Ska på begravning under dagen.. :( Det börjar ju halv två så kommer väl hem senare, och då ska jag förbereda det sista för att sedan tre på natten gå upp och åka!! Wiho. :D Jag och min storebror funderar på att vara uppe hela natten, eftersom jag kommer inte kunna sova haha! Men jag tror jag faktiskt ska försöka sova då eftersom jag gått och lagt mig ganska sent flera dagar och gått upp tidigt. Tror jag behöver dom timmarna med sömn! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback