Jullov :D

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejehjhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!
Hihi ny är det jullov hihi och bara TRE dagar till julafton! <3 Nästan två :D I alla fall, jag slutade vid 1 så jag åkte hem och sen är jag värsta surprisaren så jag gick direkt för att lämna något :PPPPPPP Sen kom jag hem och åt och sen somnade jag för jag var såååååå trött! Vet ni vad som hände igårkväll? Jag lekte med min kära wilma sen fastnade hennes klor i mitt skinn på handen och satt fast jätte länge samtidigt som hon försökte springa iväg och det gjorde gaaaaanska ont.... så jag hade plåster idag :::( Och imorgon ska jag till vby med hesten och hon ska köpa juleklappar och jag ska bara.. vara med henne :P Har ju redan köpt klart mina hihi ;) Sen på söndag blirre minijul och jag får JUIUUULKLAPPAR :D:D:P :DPDD:PD:D:DPD:PD:DP sen på måndag är det JULAFTON OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG... ;D;D;D;D;D;D;D ÄNnu fler julklappar hihihihi1!!!"hu43rejfk Juste jag har också pimpat granen idag!! Gjorde det för någon timme sedan :P Jag ska nog fixa finare glittrigare julgrans pynt imorgon faktiskt, typ rosa och glittrigt och såhär vita fina glittriga saker :') Hejs:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback