Juligheter

Detta är en skamlig bild, men mitt hår ser jätte fint ut på bilden!! Seriöst vad gör jag med ansiktet och handen hahahah VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN HÅLLER JAG I MIN MOBIL :((( Förstör hela bilden... + ansiktet.. Jaja har i alla fall varit ute med min bror alicia 
Dock en gammal bild, i varje fall! Alltid lika kul med bestishestis bror syster chompis superspy bro osvosv nougat HAH kommer du ihåg derå? Ja imorgon ska jag träffa agnes och isa åhhh va kul :D:D Vi ska väl göra lite allt möjligt, typ juliga saker hihi ^^ Nu ska jag faktiskt sova!! En ny dag imorgon med nya äventyr, gött! ;) Puzz :*

Kommentarer
Alicia säger:

ååhhh, alltid bäst att vara med bestizz ju! loveu crazy yolo-bitchzzzzz <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-12-08 | 00:06:08
Bloggadress: http://saycheesealicia.blogg.se
Lisa säger:

Sw: Haha, life's sweet!! :D ♥

2012-12-08 | 14:04:58
Bloggadress: http://lisahstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback