Dagens tema

Heeej! Jag hade värsta temat på minaa kläder idag, gissa vad?? 😃 Idag hade jag i alla fall prov, man fick gå när man var klar ca halv/kvart i 1. Jag och angie åkte till stan först, sen åkte vi hem till mig och åt och jag hämtade pengar. Sen följde jag med angie till stan och tog sedan tbanan till vällingby och köpte julklappar där 😃 träffade sen andrea i vällingby och vi fortsatte at köpa julklappar 😃 nu är jag nääääästan klar med julklapparna förutom till min hezt solveig! ☺ Har varit hemma nu och slagit in EN julklapp i ungefär en timme men jag satsade 😋 jag ska skriva lite ergonomi och imorgon har jsg ingen idrott YEEEEs!!!! ❤❤❤❤❤❤


Kommentarer
Alicia säger:

Roooosaaaaaa? :D

2012-12-19 | 18:56:18
Bloggadress: http://saycheesealicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback