kanelbullensdag!! utan kanelbulle..

hey foolk! har varit hemma idag med.. kul, är bätt
re än igår just nu i alla fall (!!) men ja, ska gå imorgon för ska göra klart fucking engelska provet som har gjort mig så stressad av konstig anledning (?) så nu fan.. fast jag har ju lite svårt att andas när jag anstränger mig.. säg wtf!! jaja, jag klarar mig tills jag svimmar på väg till skolan imorgon haha!! fail.. jag sitter och äter glass nu. har också försökt pluggat lite idag... reslutat: 0
Jag tycker också synd om sara som fått en spricka i handen, men hon e grym och har typ kommit upp massa grupper i cheerleading och är typ i den bästa eller något nu.. matilda insatt? Näe.
-
nu ska jag plugga tror jag, (FYLLER ÅR OM 4 DAGAR!!!! OMGOMGOMGOMG HYYYYPER!!!!)


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar igång] säger:

Allt bra?

Var gärna vara med o tävla i mina tävlingar om du vill!



Länkbyten och bloglovinbyten är också intressant!

2011-10-05 | 01:10:47
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback