Lillördag.

(Ojojoj, vilka modeller!) ;)
-
För att göra en dag kort, eller nej ska testa mig på ett långt och meningslöst inlägg för variationens skull. En vanlig, hederlig skoldag. En onsdag - ända skillnaden kan ju vara att det är "lillördag". Jag märker inte någon större skillnad men på något sätt kan det kännas skönt att kalla dagen "lillördag". Började dagen med lite spel av brännboll, med ett proffs som mig i laget vinner man solklart.. ingen kommentar. Jag lyckades i alla fall träffa bollen något sådära och få iväg den kanske 3 meter (?) om ens det.. Känns onödigt, men jag nämner lektionen efter - Läsning i ca 20 minuter. Hur onödigt? Det får du själv svara på.. (Hatar att läsa) Sen har vi ju bild, dags att visa mina kunskaper att rita? Nja.. jag skulle kunna säga att betygen får säga sig själva. Men så dåligt har jag inte fått i bild (!!!!) Det jag ville komma till var att.. jag är värdelös i att rita. Men lunchen, äckligt & ännu mer äckligt. Man kan inte säga så mycket om "maten" vi får i skolan, jo idag var det blodpudding! Men tackar, det ska smaka. Hemkunskap.. vi trodde att vi skulle ha NO labb och kämpade för det men icke sa nicke. Självklart ska vi ha hemkunskap.. Ni fattar säkert inte, alla vill väl ha hemkunskap före No-labb jo visst.. men när man kollar på en kass film i 20 minuter för att sen gå in i ett inte så mysigt kök för att baka.. alltså NÄ. Men det fick bli kladdkake muffins, riktigt proffsiga utan recept! Snacka grymma. Men smidig som jag är råkade jag spilla/skvätta varmt smör på min hand OHYEES! Men jag klarade mig med lite sådär iiiiiiiiiiiskallt vatten på handen. Soft! Sen försökte jag och Sara fixa prao.. jo men visst, vi är på G! Hem, inte göra något. kollat igenom Nelly.com "Secret Rea" och andra mysiga hemsidor. Hejhopp! ♥ För dig som ens orkat läsa igenom denna onödiga text, grattis! Ni andra som inte gjort det.. grattis till ett liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback