Nymålade naglar :D

Helloooh! Så här på bilden ser ni att jag har målat naglarna, ser helt efterblivet ut. Ska dessutom egentligen vara lila färg inte blå. ^^ Idag efter skolan åkte jag direkt till gymmet med alicia, hon hoppade på samma buss som mig och vi åkte dit. Jo, som vanligt är det crosstrainer som uppvärmning. Kände redan i början att det gick sjukt trögt och mina ben sa emot :( Så typ när det bara var några minuter kvar av våra tio minuter på crosstrainerna började jag känna mig riktigt dåligt, blev matt och fick super ont i magen och huvudet, allt bara snurrade. Kunde knappt stå. Så där försvann den träningen :( Istället gick vi upp till tjejgymmet och vilade där ett tag. Sedan tog vi tbanan till coop och köpte gym mat ;) Vill säga risifrutti, mjölkdryck :P och någon sorts choklad. ;) Mumma!!
Har nu sett massa avsnitt av pll och ska forsätta kvällen så. Vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback