Lite inredning ;)

1. H&M 2. Chilli 3. Em möbler 4. Chilli 5. Chilli 6. Lagerhaus 7. Jotex 8. Jotex 9. Åhlens 10. Jotex 11. Em möbler
 
Ser ni dessa vackra ting?!?!? :) Allt detta vill jag ha i mitt rum, jätte mysiga kuddar och plädar perfekt nu till vintern! Dessutom två par mysiga ljus, visste ni att det som ser ut som en kaffekopp (?) den rosa i alla fall, är ett ljus? :D Samt den som ser ut som ett avkapat träd haha. Har redan en kruka som ser liknande ut, så tänkte matcha lite höhö. Dessutom älskar jag väckarklockan!!! Ser ni väggklockan där också? Den är ju riktigt fin och jag tror den skulle passa perfa ovanför min nya hylla som sattes upp igår. ^^ Den lilla asken med fjärilen på är btw döfin och också den andra större lådan. Nycklarna som bara ligger där.. älskar dom!! Dom skulle jag hänga på min hylla också. :) Mums!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback