Bara text mohihih

Hejsansvejsan! 
Vet ni vad? Igår raderade jag 300 bilder på min mobil?! Fantastiskt va? Haha verkligen, verkligen.. Eftersom jag bara har haft den i ca en månad är det galet att jag kommit upp i 700 bilder!! På min förra mobil kom jag aldrig upp i så mycket även fast jag hade den nästan ett år!! Haha hade typ högst 500 bilder på den. ^^ I alla fall tänkte jag berätta lite om min händelserika dag.. Vaknade vid 9, gick upp och åt frukost. Kollade på tv, tog bussen vid 11 och kom fram till skolan kvart i 12. Fick innan det stå i spånga i en kvart för bussen kom halv.. yeey! Var i skolan en och en halv timme, hade engelska. Slutade, åkte hem och gjorde potatisgratäng. Åt upp det, kollade på the simpsons och family guy. Åkte till gymmet med alicia. Gymmade, stretchade. Åkte hem. Visst fick jag det att låta tråkigt? hahah kände att det blev lite torrt. Senare tänkte jag göra ett mer intressant inlägg. Min blogg är KEFF!! Det är såhär en liten bild här och där på typ.. mig? Det är väl ganska tråkigt. Ingen text heller, fast man kanske föredrar att bara kolla på bilder? Ibland läser jag inte bloggtexter heller hehe.. Speciellt inte långa. I alla fall, vi hörs snart! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback