Jag har gjort det igen!!

Hej! Jo, detta bådar inte gott, ännu en gång denna vecka har jag köpt en till bikiniöverdel. (i söndags köpte jag den andra) Så man kanske inte kan säga att det var andra gången denna veckan dårå eftersom det precis blev en ny! ;)
Men i alla fall så, idag var jag en snabbis på Stinsen för min storebror behövde köpa shorts till vi åker typ.. Då passade jag såklart på att köpa en bikiniöverdel från Twilfit. Visst är den söt! :D 
Här kan ni se en annan charmig bild jag la på lite effekter, haha! Fint vet jag inte om det blev..
Så just nu håller jag på att packa, är i full gång. Faktiskt nästan klar! :) Vet ni vad, det blev hela 8 klänningar jag har med mig. Undra om jag kommer använda alla!! Fast känner jag mig själv rätt kommer jag nog byta kläder flera gånger om dagen. Varje gång efter jag badat som kommer bli..... hela tiden (?) Hehe.. Men mest av allt blev det faktiskt bikinisar, sedan klänningarna. Det blev några härliga sommartoppar/linnen och två strandkjolar och tre par shorts. Denna gång tog jag faktiskt inte med lika mycket som jag brukar ta med. Som faktiskt är jätte bra! Annars blir det oftas massa kläder man tagit med och inte använt. Då sparar man ju istället plats för saker man köper i landet man är!! :D Hoppas jag hittar något fint där. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback