Idag

Hej frendisar! Idag, har jag faktiskt inte gjort så mycket.. Jag gick upp extra tidigt idag eftersom jag och mamma skulle leta present till min bror. Ni vet, dendär presenten som var omöjlig att hitta.. Tur då att han ändrat sig (jag gjorde så han ändrade sig, då denna sak inte är så hållbar) Jag och mammi åkte i alla fall först till elgiganten men där fanns den inte och inte heller på media markt. Så tog vi en sväng förbi mormor också. Kom hem och gjorde inte så mycket mer, åt typ.. Men sen hämtade pappa upp mig och vi åkte till netonnet och köpte presenten! WOHO. Då en annan än den han önskat sig från första början. :P Btw, så har jag och bästis börjat blogga mer på www.inourfootsteps.blogg.se istället! Titta in vetja ;) Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback