En dag på stan

 




Hejhej! Här är lite kuliga bilder från senare dagar. :P 
 
Så vad har jag hittat på idag? Jo, som senaste inlägget löd satt jag ju och väntade på att Alicia skulle bli klar. Vi skulle faktiskt till stan! :D Vet ni vad? Idag shoppade jag faktiskt ingenting, även fast jag var supersugen på att köpa något. Tillslut tänkte jag faktiskt köpa ett par hörlurar med en pizza på ena luren och en läskburk på andra från accesorize XD Dom var jätte söta! Men tänkte vänta ett tag.. :) Men själva meningen varför jag behövde komma till stan var för att jag skulle köpa en födelsedagspresent till oskar eftersom han fyller 18 år på måndag! Han blir en stor pöjk! ;) Så jag och bästis skulle hitta till webhallen.. liksom hur hittar man dit. Så Alicia fick lära mig på "kartor" i mobilen. Då kunde vi liksom ascoolt se vart vi stod och se vart vi skulle. Så vi hittade dit! Tyvärr fanns inte grejen han önskat sig i affär och jag behövde just den grejen. Eftersom den har en speciell sak som man behöver typ haha... Sen sa han i kassan att vi kunde gå till "Inet" men där hade dom alla dessa saker förutom den jag skulle ha! :( Så jag fortsätter min jakt imorgon! :) Sen, vet ni vad som hände sedan? Jag och Alicia klagade på våra tomma magar så vi skulle gå och äta på ett fik. Jag var så himla asdfg sugen på en grekisk sallad, jo då går man och letar och letar.. vad hittar man? Nej ingen sallad.. Så tillslut går vi in på Urban Coffe eller vad det heter, och nej där har dom heller ingen sallad. Så då köpte jag en tomatsoppa, men så glömde dom bort min förbaskade beställning så då fick alicia gå och säga till dom så fick jag tillslut soppfanet XD Haha.. bra dag va? ;) PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback