Waynes mannar


Hejhejhej! Så ikväll fick jag och Alicia brillianta idéen att gå till vällingby, köpa en varsin chailatte 2 go för att sedan gå hem igen. Jag menar, man kan ju inte gå på promenad utan något gott. :D Dock började det ju bli lite kallt när vi var påväg hem och chai latten var slut.. man hade inget att värma händerna vid för muggen var så varm och goooosig. :( Men ja vi kom väl hemhem vid typ nio eller något tror jag. :) Men alldeles strax ska jag faktiskt gå och lägga mig eftersom imorgon är det en ny dag, då man måste vara pigg och glad för det är fredag!!!! :) Ohyeesohyees. Vi hörs kompisar

Kommentarer
Alicia säger:

"bild tagen från alicia"

Svar: ursäkta mig min vän, ska jag skriva till det? ;)
Matildis Lundis

2012-09-06 | 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback