Idagg yooo


Soeta! Hahah ;) Kom hem vid halv fem kanske, min mobil har varit död hela dagen haha xd Men ska se om jag får igång den nu. Fast vet inte riktigt vart den är för stunden men får väl ta och hitta den. Ganska kul dag idag i alla fall, vi animerade först och det var jätte kul, vi fick använda oss av något helt nytt program igen hehe. Sam animation hette det. Jag visade ju er dem i inlägget innan. Visst blev dom braaaa?!?! Vi hade lunch ganska länge så jag lisa och julia gick till mc donalds och åt hihi. ;) Sen fick vi genomgång av ett annat program, garageband heter det där man kan göra musiksaker osv. Till våra alteregon. :D Eller föresten kom jag hem vid fem eftersom vi slutade fyra och stannade ett tag.. xdxd Men ska se, vet inte om jag still ska träffa rosa som jag egentligen skulle då hon inte kunnat nå mig hehe :( Lisa har skaffat en jätte mysig blogg btw, www.lisahstrom.blogg.se heter den för er som undrar! :) Juste jag har varit hurtig så jag har också hunnit skicka iväg min tidslinje epok, också rättat min svenska text om mitt alterego hehe. Vi hörs pals
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback