Waaaaaaaow

Haha gay att skriva citat på en bild, därför jag gör det okej. :P :P :P :P :P Men jag tyckte det vart fint. Speciellt bilden högst upp. Det är från Kelly Clarksons låtar btw. Hey visste ni att fagot är ett intrument, jag visste inte det förnst för ett par veckor sedan. :$ I alla fall, kan berätta vad jag gjort idag. Intresse klubben antecknar. 8) B) Först åkte jag som skrivet till vällingby i någon timme köpte två tröjor/tunikor eller vad man ska kalla det. Plus ett par leggins och strumpor. Sen hem, gjorde inte mycket åt typ. Träffade Alicia sen och gymmade ohyes vi är hurtiga. Kom hem, åt och sen nyligen kollade jag på en film, den var bra! :D Sorority Wars hette den. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback