**** off!

Är så jävla trött på att vara sjuk just nu! Kommer bryta ihop snart, seriöst! Har FUCKING lock för öronen och ont i halsen som in i HEL**TE! Har feber som ALDRIG försvinner och lite annat smått och gott! Fan va härligt, eller? NEJNEJNEJ, jag går hellre i skolan och gör MASSA provn än sitter hemma och mår piss! Om jorden skapades i gott syfte.. varför finns det saker som gör jorden ett snäpp sämre?! Och kan jag sova då? Nejnejnej får vänta i några timmar tills jag blivit riktigt jävla trött så det går att sova. Ligger uppe till klockan två något sånt och.. YEEY då somnar jag. Gud så härligt. Och förlåt, men jag bryr mig inte om ni tycker att jag tycker synd om mig själv och blablabla eller att det bara är en liten förkylning. Ja det kanske det är men jag har fått nog och orkar inte det mer. Fan åt skogen med dethär. JAG VILL INTE VILL INTE VILL INTE MER. FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANAF!
-
Några "fina" ord till ordet "sjuk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback