Nu ska jag berätta..

..om vad som oftast dyker upp i denna blogg!
1# Mina "shoppinginköp" (Det är enkelt, saker jag shoppar när jag är iväg ute i shoppingcentrum)
2# "Äventyr" med vänner (När jag hittar på fuffens med vänner)

3# Tävlingar jag är med i (på sista tiden dyker det upp hela tiden, i hopp om att jag i alla fall av 1 tävling av hundra skulle vinna. Ni kanske förstått att jag ALDRIG vinner något)
Ralph Lauren Polo Sport Bathingsuite WhiteAbercrombie & Fitch Fur Jacket Pink Wmns
4# Ego bilder (Hehe, men i brist på något att skriva om kan såna bilder tragiskt nog dyka upp)
5# Händelser (Saker som kommer hända, vad jag ska göra i helgen osv. Skriver aldrig vad som hänt en vanlig skoldag för seriöst, ingen bryr sig)
6# Bilder (Jag hatar att skriva inlägg utan bilder så jag försöker så ofta som möjligt få med en bild, även om den inte har med inlägget att göra)
7# Klädkollage (Kläder, smycken.. helt enkelt saker jag vill ha)
____
Så om ni inte märkt det själva är det i stort sätt endast dessa saker jag bloggar om. & om det inte faller mina 2 läsare i smaken (några till) så är detta ingen blogg för er! (Haha fan va töntigt, låter som att jag skulle vara värsta storbloggaren med hela dethär inlägget) Dessa saker är liksom saker jag tycker är kul att skriva om, så yepps! Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback